viernes, 1 de enero de 2021

En primera persona, de Mario Benedetti

 


EN PRIMERA PERSONA

Un cielo melancólico acompañó mi infancia

dios era una entelequia de misa y sacristía

con siete padrenuestros y alguna avemaría

me otorgaba perdones su divina jactancia

 

luego poquito a poco fue tomando distancia

y un día me hallé lejos de aquella eucaristía

vi tantas injusticias y tanta porquería

que dios ya no era dios sino una circunstancia

 

se agravó mi conciencia maravillosamente

y cada vez son menos las cosas en que creo

cuando interpelo a dios se va por la tangente

 

los milagros se venden de nuevo al menudeo

y así me fui cambiando de buen a mal creyente

de mal creyente a agnóstico y de agnóstico a ateo.

 

Do libro “La vida ese paréntesis”, de  Mario Benedetti

2 comentarios:

Alís dijo...


Un percorrido semellante ao meu, aínda que eu non sería capaz de contalo tan ben e, por riba, nun soneto.

Que este 2021 che traia moitas satisfaccións e que as cousas boas superen, con moito, ás malas

Bicos

Raposo dijo...

Bicos, tamén para tí, Alis.
Por suposto, os meus mellores desexos para este 2021.
A ver si vamos saíndo desta.